The Glen Apartments

किराये या पसंद के आधार पर, अपनी यात्रा की तारीखों के मुताबिक केप टाउन में सबसे अच्छा होटल सर्च करें
एक ही जगह से कई साइटों पर उपलब्ध The Glen Apartments की डील्स की तुलना करें
फ़्री कैंसिलेशन या बेहतरीन रेटिंग वाली डील सर्च करें
कमरों और किरायों की तुलना करें
फ़ास्ट फ़ैक्ट
चेक इन करने का समय | 15:00 |
---|---|
चेक आउट का समय | 11:00 |
ब्रेकफ़ास्ट | ब्रेकफ़ास्ट उपलब्ध है |
पालतू जानवर | पालतू जानवरों की अनुमति नहीं है |
बच्चे | इस होटल में बच्चों का स्वागत है |
सुविधाएँ
The Glen Apartments के बारे में ज़्यादा जानकारी

The Glen Apartments
Boasting stunning views of Table Mountain and the ocean, nestled in a wooded area of Camps Bay, these luxurious apartments are built to make the most of panorama.
रेटिंग और रिव्यू
बेहतरीन लोकेशन
10 Chilworth Road, केप टाउन, दक्षिण अफ़्रीका|Camps Bay से 0.59किमी
चेक-इन और चेक-आउट करें
यहाँ से चेक इन करें:
15:00
इससे पहले चेक आउट करें:
11:00
यह जानकर अच्छा लगा
इस होटल में बच्चों का स्वागत है
3 साल और उससे कम उम्र का
ZAR 350 का अतिरिक्त शुल्क देकर, बच्चे एक्स्ट्रा बेड का इस्तेमाल कर सकते हैं।
पालतू जानवरों की अनुमति नहीं है
ब्रेकफ़ास्ट उपलब्ध है
ब्रेकफ़ास्ट की कीमत
किराए की जानकारी के लिए, कृपया होटल से संपर्क करें
Please inform The Glen Apartments of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Due to the coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service hours. A damage deposit of ZAR 1000 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed within 7 days of check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property. Please note only checked-in guests are allowed in. Please note guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. The card must match the one used to guarantee the booking. Housekeeping staff will provide a daily refresh service and linen and towel change service every 5th day. This service can be arranged on a Sunday and on public holidays at an additional charge.