Riad Tawargit

किराये या पसंद के आधार पर, अपनी यात्रा की तारीखों के मुताबिक माराकेश में सबसे अच्छा होटल सर्च करें
एक ही जगह से कई साइटों पर उपलब्ध Riad Tawargit की डील्स की तुलना करें
फ़्री कैंसिलेशन या बेहतरीन रेटिंग वाली डील सर्च करें
कमरों और किरायों की तुलना करें
फ़ास्ट फ़ैक्ट
चेक इन करने का समय | 15:00 |
---|---|
चेक आउट का समय | 12:00 |
ब्रेकफ़ास्ट | ब्रेकफ़ास्ट उपलब्ध है |
पालतू जानवर | पालतू जानवरों की अनुमति नहीं है |
बच्चे | इस होटल में बच्चों का स्वागत है |
सुविधाएँ
Riad Tawargit के बारे में ज़्यादा जानकारी

Riad Tawargit
Located in Medina, a neighborhood in Marrakech, Riad Tawargit is near the airport and near a boardwalk/promenade. Jemaa el-Fnaa is a notable landmark, and travelers looking to shop may want to visit Souk El Bahja and Souk Semmarine. Dar Si Said Museum and Souk Laghzel are two other places to visit that come recommended. While you're here, you can enjoy all the comforts of home and more, including a rainfall showerhead and free WiFi, as well as a rooftop terrace and climate control. Other amenities include premium bedding, towels, bathrobes, and rollaway beds. The property is closed between December 6 and December 20.
रेटिंग और रिव्यू
लाजवाब लोकेशन
68 Derb Jdid, मदीना, माराकेश, 40040, मोरक्को|Medina of Marrakech से 0.90किमी
चेक-इन और चेक-आउट करें
यहाँ से चेक इन करें:
15:00
इससे पहले चेक आउट करें:
12:00
यह जानकर अच्छा लगा
इस होटल में बच्चों का स्वागत है
पालतू जानवरों की अनुमति नहीं है
ब्रेकफ़ास्ट उपलब्ध है
ब्रेकफ़ास्ट की कीमत
किराए की जानकारी के लिए, कृपया होटल से संपर्क करें
ब्रेकफ़ास्ट के विकल्प
वेस्टर्न ब्रेकफ़ास्ट
ब्रेकफ़ास्ट मेन्यू
Set menu.
When booking for more than 8 people, different policies and additional supplements may apply.
According to government policy and social customs in Morocco, marriage certificate need to be provided upon check in if a male and female shares a room and one of them is Moroccan or Muslim. For sharing rooms, if either or both of guests are Moroccans, they will be required to show a marriage certificate, otherwise the hotel reserves the right to reject for check-in.